fredag 30 maj 2014

Sommarpaus

Efter 21 inlägg under årets första fem månader tänker jag hålla paus i skrivandet ett tag. Det kan vara fruktbart att bruka sommarmånaderna till insamling av nya utkast, idéer och intryck. Därför ämnar jag bära med mig min kära svarta anteckningsbok och skriva ner sådant som kan bli brukbart längre fram.

Min tanke är att återkomma med en nyskriven text i augusti. Mina teman kommer säkert att vara de samma som förut för musiken, litteraturen, bildkonsten och arkitekturen fyller mycket av mitt liv.

Här och nu vill jag, som något slag av mellanbokslut, tacka alla som läst och kommenterat. Det är ni som får mig att fortsätta med denna roliga syssla och det är med er i tankarna jag skriver vidare. Inspirationen och lusten ligger i vetskapen att någon kommer att läsa, kanske känna igen sig och till och med gilla. Det är en hisnande och belönande känsla.

Fram till nästa inlägg önskar jag er alla, viktiga, trogna och fina läsare en uppfriskande sommar med följande vårliga bildsvit.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar